Voegwerken en gevelrenovatie Schuler B.V.

Het voegwerk moet van hoge kwaliteit zijn. Om deze kwaliteit te bereiken zijn diverse onderdelen van groot belang. Naast de samenstelling van de voegmortel en de aanbreng methodiek is het vakmanschap van de voeger wel de meest bepalende factor om goed voegwerk te verkrijgen. Na het mengen van de juist geselecteerde grondstoffen in de daarvoor bestemde menger staan de voegers van Schuler klaar om de door u gevraagde type voeg aan te brengen.

Er kan gekozen worden uit diverse voeg type's. Een platvol, geborstelde-, gekamde-, schaduw- of licht verdiepte voeg bestaat tot de mogelijkheden. Handmatig verdicht wordt een hardheid van VH25, volgens de CUR aanbeveling 61, behaald. Indien een hogere kwaliteit gevraagd wordt passen wij het zogenaamde mechanische verdichten toe.

Voegwerk aangebracht door Schuler kan zich meten met de strengste normen.

Voegwerken & gevelrenovatie Schuler B.V.