Metsel- en lijmbedrijf Nijbouw en Schuler B.V.

Metselwerk vereist vakmanschap, een metselaar heeft er oog voor om elke soort steenverband goed te metselen. Om welk metselverband het ook gaat, hoe klein of groot het gebouw is, de metselaars van Metsel - lijmbedrijf Nijbouw & Schuler b.v. staan er klaar voor.

Doorstrijkwerk

Doorstrijken is een metseltechniek waarbij de metselaar ook voor de afwerking (het voegen) zorgt. Het belangrijkste voordeel van doorstrijken is de hoge kwaliteit. De mortel tussen de stenen vormt één geheel. De homogene mortelmassa zorgt voor een sterkere verbinding, dus voor kwalitatief en duurzaam metselwerk. Metsel - lijmbedrijf Nijbouw & Schuler b.v. heeft diverse doorstrijk projecten gerealiseerd. Bij deze projecten is gekozen voor een verdiepte voeg. Tevens is op diverse projecten gebruik gemaakt van gekleurde doorstrijkmortel. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen: doorstrijken vergt precisie, en dus ook iets meer tijd.

Met de ervaring die Metsel - lijmbedrijf Nijbouw & Schuler b.v. heeft opgedaan zijn wij er zeker van dat lijmwerk een vaste plaats heeft verworven binnen een reeks aan bouwtechnieken

Metsel - lijmbedrijf Nijbouw & Schuler B.V.